Loading...

Intraprise Paketlerimiz

Yönetim sistemleri mutlaka bir dijital çözüm ile hayat bulur.

Paket Seç

Modüller
İşyeri (Lokasyon)Yönetimi

  • IntraPrise Platform (Temel Platform) Temel Platform diğer paketlerin üzerinde çalıştığı ana yapıdır.
  • Bu paket alınacak her modül ile birlikte olmazsa olmaz olarak verilmektedir.
  • Genel olarak ISO standartlarında dördüncü madde gereği kuruluşun bağlamı yapısını ve detaylarını içermektedir.

  • IntraPrise Platform Topoloji

    Platform genel yapısı (şekilde görüleceği gibi) ISO 9001 standartlarına %100 uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Benzeri yapıda tüm Çevre birimlerle (SAP, Oracle, Microsoft gibi) sorunsuzca entegre edilebilmektedir. Her modül oldukça detaylı olarak geliştirilmiştir.
    Hiyerarşi (Organizasyon) Yönetimi
    Personel (Çalışan) Yönetimi
    Görev Atama Yönetimi
    Kullanıcı ve Yetki Yönetimi
    Dijital Toplantı Yönetimi
    Parametre Yönetimi
    Aksiyon Yönetimi
    Bildirim & Hatırlatma Yönetimi
    İçerik Yönetimi
    Ön Yüz Yönetimi
    Toplantı Yönetimi
    Yıllık Faaliyet Planı
    Bildirim Yönetimi
    Proses ve Faaliyet Yönetimi
    Faaliyet Tehlike İlişkisi
    Tehlike Havuzu Yönetimi
    Risk Değerlendirme
    Bulgu (Uygunsuzluk) Yönetimi
    Kaza (Olay) Yönetimi
    Saha Gezileri ve Kontrolleri (İş Güvenliği)
    KKD Zimmet Modülü
    Ekipman Yerleştirme
    Ekipman Periyodik Denetim
    Eğitim Yönetimi (Yüzyüze)
    İSG Kurul Yönetimi
    Ortam Ölçümleri (İş Hijyeni)
    Temel Raporlar
    Acil Durum Yönetimi
    Yasal Uyum
    Tedarikçi / Alt Yüklenici Yüklenici Yönetimi
    Tedarikçi / Alt Yüklenici Sözleşme Yönetimi
    Tedarikçi / Alt Yüklenici Personel Yönetimi
    Tedarikçi / Alt Yüklenici İzleme
    İş İzin Yönetimi (Tehlikeli İşler)
    Doküman Yönetimi
    Değişiklik Yönetimi (MoC)
    Standart Denetim ve Takip
    Ceza ve Ödül Yönetimi
    Güvenlik Bilgi Formu (GBF)
    Kurumsal Raporlar
    İşyeri/Bölüm Hedef Yönetimi
    Ziyaretçi Yönetimi
    İş İzni Yönetimi (Standart)
    Kilitleme Etiketleme (EKED)
    Patlamadan Korunma Dokümanı (PKD)
    Proses Güvenliği Yönetimi
    Hazop - Lopa -FMEA, FTA,ETA
    İş Sürekliliği Yönetimi (BCP)
    Proje Yönetimi ve Takip
    Proses Güvenliği Yönetimi
    Vardiya Yönetim Planı ve Takip
    İş Emniyeti Analizi (JSA)
    Güvenli Geçiş (Tehlikeli Madde Araçları)
    Sürdürülebilirlik
    Ekipman Yönetimi
    Ekipman Bakım Yönetimi
    Ekipman Arıza Yönetimi
    Malzeme ve Ürün Yönetimi
    Eğitim Yönetimi ve Takibi
    Dijital Eğitim Platformu
    Dijital İSG Mevzuat Eğitimleri
    Dijital İşbaşı Eğitim (Toolbox)
    Firma / İşyeri/ Bayi Kontrol Listesi
    Alt Saha Performans Kontrol Listesi
    Personel/Çalışan Kontrol Listesi
    Ekipman Kontrol Listesi
    Tedarikçi/Alt Yüklenici Değerlendirme Kontrol Listesi
    İş İzni Kontrol Listesi
    Acil Durum Tatbikat Kontrol Listesi
    Davranış Odaklı Faaliyet Kontrol Listesi
    Çağrı Değerlendirme Kontrol Listesi
    Gizli Müşteri/Gözlemci Kontrol Listesi
    Tehlikeli Madde Araç Kontrol Listesi
    Anket Yönetimi
    İç Denetim (SEVESO)
    İç Denetim (SEVESO)
    İç Denetim (Standart)
    Dış Denetim
    Çapraz Denetim
    Güvenlik Yürüyüşleri
    İş Yeri Hekimi Uygulamaları
    Meslek Hastalığı Takibi
    Saha Gezileri ve Kontrolleri (İş Sağlığı)
    İşyeri Hijyeni
    Tetkik ve Taramalar
    Hastane (Poliklinik) Uygulamaları
    Ambulans Yönetimi
    Psiko-sosyal Değerlendirme
    Ergonomik Değerlendirme
    Sağlık Raporları ve İstatistik
    Atık Yönetimi
    Sıfır Atık Uygulaması
    Su Yönetimi
    Sera Gazı Yönetimi
    Çevre Boyut Analizi
    Personel Sistemleri Yönetimi
    Çalışan Performans Değerlendirme Yönetimi
    Çalışan Hedef Yönetimi
    Çalışan Yetkinlik Ölçümü
    Çalışan İzin Yönetimi
    Çalışan Maliyet Yönetimi
    Çalışan İş Avansı Yönetimi
    Çalışan Zimmet Yönetimi
    Çalışan Ödül ve Ceza Yönetimi
    Çalışan Puantaj Yönetimi
    Çalışan Giriş Kartı Yönetimi
    Müşteri Yönetimi
    Müşteri Ziyaret Yönetimi
    Müşteri Teklif Yönetimi
    Müşteri Kontrat Yönetimi
    Müşteri Fatura ve Ödeme Yönetimi
    Müşteri Satış Planlama Yönetimi
    İş Zekası ve Karar Destek Raporlama (QlikSense)
    Standart Performans Raporları (WEB / KPI - Yönetim)
    Standart İncele Analiz Raporları (WEB / Kırılımlı)
    İstatistik Raporları (WEB / Grafik - Tablo)
    Skor Kart
    Çalışan Bildirimi (Ramak Kala)
    Çalışan Bildirimi (Tehlikeli Hareketler)
    Çalışan Bildirimi (TehlikeliDurumlar)
    Çalışan Bildirimi (Öneri ve Talep)
    Çalışan Bildirimi (Örnek Çalışma)
    Aksiyon Yönetimi
    Kontrol Listesi
    Dinamik Bulgu
    Personel Tanımlama
    Ekipman Tanimlama
    Güvenlik Bilgi Formu
    Güvensiz Davranışlar (Uzman Takibi)
    Kaza Bildirim
    Doktor Randevu Talep
    Çalışan Bildirimi (Ramak Kala)
    Vizite Talep
    Sağlık Rapor Giriş
    İstatistik (Yönetici QS Erişim)
    İş İzni Süreç Yönetimi
    Haberler Duyurular
    Kilitleme Etiketleme Kontrol
    Doküman Yükleme
    İş Başı Eğitim
    Ziyaretçi (Eğitim, Kurallar, Kabul Onay)
    Anket Katılımı
    Dijital Eğitim ve Sınav
    Görevlendirme / Takım Atamaları Kabul
    Zimmet Kabul
    İşe Giriş Muayene Form Onay
    Aşı ve Müdehale Kabul
    İş Başı Eğitim Katılım Onay
    Eğitim Katılım Onay
    Lokasyon Kartı
    Tedarikçi / Alt Yüklenici Kartı
    Müşteri Kartı
    Personel Kartı
    Ekipman Kartı
    Uygunsuzluk (Bulgu) Kartı
    İş İzni Kartı

    İşyeri (Lokasyon)Yönetimi

    Tanımlar

    Amaç

    Sürdürülebilir kalkınma amaçlarını BM nasıl destekliyor?

    Bu kavram özellikle tekli ve çoklu lokasyonlarda faaliyet gösteren şirketler için kritik öneme sahiptir. Genellikle tesis yönetimi (facility management), Çalışma yapılan bölüm ve alanlardaki tehlikeler ve alınması gereken tedbirler risk değerlendirme çalışmaları ve faaliyetleri sırasında yardımcı olacaktır. İş sürekliliği planlaması ve operasyonel verimlilik gibi disiplinlerde önemli rol oynayacaktır.

    İşyeri (Lokasyon) Yönetimi;

    Kurum veya Kuruluşların ticari bilgilerinin ve fiziksel olarak faaliyet gösterdikleri yerlerin tanımlarını içerir. Lokasyon adı verilen fiziksel faaliyet gösteren yerlerdeki bölümler ve alanlar lokasyon kayıtlarının altında gösterilir. Alt Saha olarak tanımlanan bu bölümlere örnek Giriş güvenlik, çalışma ofisleri, üretim sahaları, ortak alanlar, hijyen alanlar, destek unsurları gibi bölümler verilebilir.

    Lokasyon Tipi;

    Her lokasyonun faaliyetlerine ve sektörlerine göre tipleri bulunmaktadır. Örneğin Çimento fabrikası, Boya fabrikası, Akaryakıt terminali, Ofisler, İnşaat ve Madenler bunlardan bir kaçıdır. Aynı zamanda her lokasyon NACE kodunu içerir ve faaliyetlerin tehlike sınıfını belirler. Her biri bir lokasyon tipine bağlıdır.

    Alt Saha Tipi;

    Bir lokasyonda işlev ve tehlike özelliklerine göre gruplanan bölümleri ve alanları ifade eder. Örneğin; Ofis, Destek grupları, Kimyasal depo, Tuvaletler, Kafeterya, Asansörler gibi alanlar sayılarıdır. Her alt saha mutlaka bir alt saha tipine bağlanmalıdır.

    Hiyerarşi (Organizasyon) Yönetimi

    Hiyerarşi (Organizasyon) Yönetimi;

    Bir organizasyonun yapısal düzeylerinin, pozisyonlarının ve görev tanımlarının düzenlenmesi ve yönetilmesi sürecidir. Bu yönetim, organizasyon içinde yetki, sorumluluk ve bilgi akışının net bir şekilde belirlenmesi ve denetlenmesi amacıyla yapılır.

    Hiyerarşi yönetimi, genellikle üst, orta ve alt yönetim seviyeleri arasında etkin bir işbirliği sağlanmasını hedefler. Ayrıca çalışanların rollerini, hangi seviyede karar alabileceklerini ve kimin kimden rapor alacağını belirleyerek organizasyonun verimli bir şekilde işlemesine yardımcı olur.

    Bu tür bir yönetim, yetki devri, iş bölümü, karar alma süreçleri, iletişim akışları ve organizasyonel verimlilik gibi unsurları içerir. Etkili bir hiyerarşik yönetim, organizasyonun hedeflerine ulaşabilmesi için kritik bir unsurdur.

    Personel (Çalışan) Yönetimi

    Personel (Çalışan) Yönetimi, bir organizasyonun insan kaynakları politikasının uygulanması, çalışanların işe alımından başlayarak, eğitim, performans değerlendirme, motivasyon, ödüllendirme ve kariyer gelişimlerine kadar geniş bir yelpazede yapılan yönetim faaliyetlerini kapsar. Bu süreç, organizasyonun hedeflerine ulaşmasını sağlayacak yetkinliğe sahip çalışanları seçme, geliştirme, yönlendirme ve sürdürme amacını taşır.

    Personel Yönetimi ayrıca aşağıdaki başlıkları içerir;

  • İşe Alım ve Seçme: Organizasyon içinde ki görevlere uygun adayların belirlenmesi ve işe alınması süreçlerini içerir.
  • Eğitim ve Gelişim: Çalışanların becerilerini geliştirecek eğitimlerin düzenlenmesi ve kariyer planlamaları.
  • Performans Yönetimi: Çalışanların iş performansının izlenmesi, değerlendirilmesi ve gerektiğinde iyileştirilmesi.
  • Firma Personeli Toplu Halde yaratılır veya tek tek girişileri yapılır.

  • - Toplu girişler excel üzerinden yapılabilir ancak bu kişilerin atanacağı ünvan tipleri baştan tanıtılmalıdır. Eğer personel bir alt taşeron elemanı ise Taşeron tanıtımı yapılmalıdır. Ünvan tipi oldukça önemli bir alan olup unvan adı ile karıştırılmamalıdır.

  • Kullanıcı ve Yetki Yönetimi

    Kullanıcı Yönetimi, bir sistem, yazılım veya platformda kullanıcıların oluşturulması, yetkilendirilmesi, izlenmesi ve yönetilmesi süreçlerini kapsayan bir yönetim alanıdır. Kullanıcı yönetimi, güvenlik, erişim kontrolü, veri güvenliği ve operasyonel verimliliği sağlamak için kritik bir bileşendir. Bu süreç, kullanıcıların sistemde hangi kaynaklara erişebileceğini, hangi yetkilere sahip olduklarını ve sistem içindeki davranışlarını nasıl kontrol edebileceğini belirler.

    Kullanıcı Hesapları Oluşturma: Kullanıcıların sisteme kaydedilmesi, profil bilgileriyle birlikte hesaplarının oluşturulması ve kişisel bilgilerin doğrulanması.

    Kimlik Doğrulama ve Erişim Kontrolü: Kullanıcıların sisteme giriş yapabilmesi için gerekli kimlik doğrulama süreçlerinin (şifre, biyometrik veriler, çok faktörlü kimlik doğrulama) sağlanması ve belirli sistem kaynaklarına hangi kullanıcıların erişebileceğinin belirlenmesi.

    Yetki ve Rol Yönetimi: Kullanıcıların farklı seviyelerdeki erişim haklarını tanımlamak ve yönetmek. Örneğin, admin, kullanıcı, misafir gibi rollerle belirli izinlerin atanması.

    Kullanıcı İzinlerinin Yönetilmesi: Kullanıcılara, yalnızca ihtiyaç duydukları kaynaklara erişim izni verilmesi. Bu, en düşük ayrıcalık (least privilege) ilkesine dayanarak yapılır.

    Hesap Güncellemeleri ve Bakımı:Kullanıcı bilgileri güncellendikçe, sistemdeki hesapların yönetimi ve bakımı. Ayrıca, kullanıcıların sisteme girişleri izlenerek şüpheli faaliyetler kontrol edilebilir.

    Kullanıcı Aktivite İzleme: Kullanıcıların sistemde gerçekleştirdiği işlemlerin izlenmesi ve kayıt altına alınması. Bu, güvenlik denetimleri için önemlidir.

    Parametre Yönetimi

    Tanım:

    Parametre Yönetimi Bir sistem, uygulama ya da süreç içerisinde işleyişi etkileyen değişkenlerin merkezi olarak tanımlanması, güncellenmesi ve kontrol altında tutulmasını sağlayan yönetim aracıdır. Bu modül sayesinde sistem davranışları, kullanıcı yetkileri, işlem kuralları gibi kritik unsurlar kodlama gerektirmeksizin dinamik olarak yönetilebilir. Parametre yönetimi, esnek yapılandırma sunarak, sistemin farklı senaryolara kolayca adapte olmasını sağlar.

    Amaç:

    Tutarlılığı sağlamak: Tüm süreçlerde aynı parametrelerin kullanılması, sonuçların karşılaştırılabilir ve güvenilir olmasını sağlar.

    Kontrolü artırmak: Parametrelerin kim tarafından, ne zaman ve neden değiştirildiğinin kayıt altında tutulması, denetim ve izlenebilirlik sağlar.

    Esneklik kazandırmak: Değişen ihtiyaçlara göre sistemin davranışlarını kolayca değiştirebilmek mümkündür.

    Riskleri azaltmak: Hatalı veya uyumsuz parametre değişikliklerinin sistem genelinde yaratacağı olumsuz etkileri önlemeye yardımcı olur.

    Aksiyon Yönetimi

    Aksiyon Yönetimi, belirli bir amaca ulaşmak için gerekli olan eylemlerin (aksiyonların) tanımlanması, planlanması, zamanlanması, uygulamaya konması ve sonuçlarının izlenmesidir. Bu süreç, organizasyon içinde bireylerin veya takımların eylemleri etkin bir şekilde gerçekleştirmelerini sağlamak için kaynakların ve zamanın yönetilmesini içerir.

    Aksiyon Atama:

    Aksiyon Atama, belirlenen bir görevin veya yapılması gereken eylemin, ilgili kişi ya da ekibe resmi olarak sorumluluk verilerek iletilmesidir. Bu süreçte, aksiyonun amacı, kapsamı, teslim tarihi ve beklenen çıktılar açık bir şekilde tanımlanır. Aksiyon ataması, görev takibi ve sorumluluk netliği açısından kritik öneme sahiptir. Atanan kişi, aksiyonun sahibi olarak kabul edilir ve sürecin yürütülmesinden sorumludur.

    Aksiyon İade:

    Aksiyon İade, atanan aksiyonun ilgili kişi tarafından geçerli gerekçelerle geri çevrilmesi ya da sorumluluğunun başka bir kişi/ekip tarafından üstlenmesi gerektiğinin bildirilmesidir. İade süreci, genellikle şu durumlarda uygulanır: yetersiz zaman, yeterli yetkinliğin olmaması, kaynak eksikliği, çakışan öncelikler veya yanlış kişiye yönlendirme. İade edilen aksiyon, değerlendirilerek ya yeni bir kişiye atanır ya da kapsamı gözden geçirilerek güncellenir.

    Aksiyon Tamamlama & Kapama:

    Aksiyon Kapama, Aksiyon atanan kişi tarafından işlem tamamlandıktan sonra yapılan çalışmaları yazı ve resim ile belirtme işlemidir.

    Alt Aksiyon:

    Aksiyon sahibinin yapılacak işlemleri bir veya daha fazla kullanıcıya yönlendirmesi işlemidir. Alt aksiyonlar kapanmadan ana aksiyon sahibi kendi kaydını kapatamaz.

    Görev Atama Yönetimi

    Görev Atama Yönetimi, bir organizasyonun hedeflerine ulaşabilmesi için gereken işleri ve sorumlulukları, belirli kişilere veya takımlara etkili bir şekilde atama sürecidir. Bu yönetim, doğru görevlerin doğru kişilere, zamanında ve uygun kaynaklarla verilmesini sağlar.

  • Görev atama, organizasyonel verimliliği artırırken, iş akışlarının düzenli ve tutarlı olmasını sağlar. Aynı zamanda çalışanların yeteneklerine uygun görevlerin verilmesi, motivasyonu artırır ve görevlerin daha verimli bir şekilde tamamlanmasına yardımcı olur.

    Personel Yönetimi ayrıca aşağıdaki başlıkları içerir;

  • Görev Tanımlama: Yapılacak işin veya görevin ne olduğunu ve hangi kriterlere göre yapılması gerektiğini belirlemek.
  • Sorumluluk Dağılımı: Görevlerin, belirli çalışanlara veya ekip üyelerine adil ve etkili bir şekilde dağıtılması.
  • Sağlık Yönetimi: Çalışanların yapılacak işlerin tehlikelerine göre ilk giriş ve periyodik muayenelerin izlenmesi.
  • KKD Yönetimi: Çalışanların yapılacak işlerin tehlikelerine göre gerekli kişisel koruyucu donanımların sağlanması
  • Zaman Yönetimi: Görevlerin tamamlanması için uygun zaman dilimlerinin belirlenmesi ve takip edilmesi.
  • İzleme ve Değerlendirme: Atanan görevlerin ilerlemesinin izlenmesi, gerektiğinde müdahale edilmesi ve performansın değerlendirilmesi.
  • Yetkinlik Yönetimi: Görevlerin tamamlanmasının ardından, çalışanlara veya ekip üyelerine performansları hakkında geri bildirim verilmesi ve gelişim alanlarının belirlenmesi.
  • Dijital Toplantı Yönetimi

    Kurum içi ve dışı toplantıların planlanması, organize edilmesi, takibi ve kayıt altına alınmasını sağlayan sistemli bir yapıdır.

    Uygulamalar Yapısı

  • Toplantının yeri, zamanı, süresi ve tipi.
  • Davet edilecek katılımcılar.
  • Toplantı gündemleri notları alınır ve kararlar kayıt altına alınarak ilgili kişilere iletilir.
  • Her gündem için bir veya daha fazla kararlar.
  • Her karar için bir veya daha fazla aksiyonlar.
  • Toplantı katılımcılarının bilgilendirilmesi ve onayları.
  • Toplantı notlarını içeren özet çıktı.
  • Faydaları

    Bu sayede zaman optimize edilir, etkin iletişim sağlanır, kayıt altına alınan verilerin takibi kolaylaşır ve raporlanabilir. Böylece kurumsal verimlilik artar.

    Bildirim & Hatırlatma Yönetimi

    Bildirim ve hatırlatma yönetimi, bir kullanıcının veya sistemin belirli bir olayla ilgili bilgilendirilmesi için planlanan otomatik uyarıların ve hatırlatmaların gönderilmesi sürecidir.

  • Açılan ve kapanan aksiyonlar.
  • Süresi yaklaşmakta ve gecikmiş işlemler.
  • Talepler.
  • İş emirleri.
  • Paylaşılması gereken haberler.
  • Çalışan bildirimleri.
  • Toplantı ve benzeri davetler.
  • Süresi gelen sözleşmeler.
  • gibi benzeri bir çok işlemler için sistem tarafından otomatik olarak yönetilen bir yapıdır.
  • İstenilen bildirimler veya hatırlatmalar ayrıca email veya sms olarak yetkili kişilere yollanabilir.

    İçerik Yönetimi

    Haberler ve Duyurular;

    Haberler ve Duyurular; Haberler ve Duyurular bölümünü yönetmek, yeni haberler eklemek, değişiklikler yapmak, yayından kaldırmak, Duyurular, Bağlantılar ve Prosedürler bölümlerine yönetebilmek için içerik yönetimi uygulaması mevcuttur. Haberler ve duyurular yapısı önyüz’de sol üst tarafta özel olarak ayrılmış bölümden yönetilir. Ancak yetkili kullanıcılar bu kısmı yönetebilirler.

    Belge ve Bağlantılar; Sağ alt kısımda bulunan bölümde değişik sekmelerde Mevzuatlar, Bağlantılar, Eğitim, Kütüphane gibi benzeri yapılar bulunmaktadır bu sekmeler istenildiğinde ekleme yapılabilir

    Belge ve Bağlantılar;

    İstenilen bildirimler veya hatırlatmalar ayrıca email veya sms olarak yetkili kişilere yollanabilir.

    İçerik Yönetimi;

    Haberler ve Duyurlar, Belge ve Bağlantılar kısmına getirilicek içeriklerin firma veri yöneticisi tarafından güncellenmesini ve düzenlenmesini sağlayan bir yapıdır.

    Tüm paketlerimizde modül esnekliği sağlayabilmekteyiz.

    Müşterilerimiz

    Dijitalleşme yolunda birlikte yürüyerek dünyaya değer katıyoruz.